Forum
Emocje – sprzymierzeńcy czy wrogowie w pracy nauczyciela? (non stop)
Forum dotyczy kursu Emocje - sprzymierzeńcy czy wrogowie w pracy nauczyciela? Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Trener Metody Ortograffiti. Praca z uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki (non stop)
Forum dotyczy kursu Trener Metody Ortograffiti. Praca z uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Panuję nad wszystkim! Efektywna organizacja pracy własnej nauczyciela (non stop)
Forum dotyczy kursu Panuję nad wszystkim! Efektywna organizacja pracy własnej nauczyciela. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Wyzwanie w klasie – nie taka prosta praca z uczniem zdolnym (non stop)
Forum dotyczy kursu Wyzwanie w klasie – nie taka prosta praca z uczniem zdolnym. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
TIK - prezentacje w chmurze. Jak stworzyć atrakcyjne materiały interaktywne i urozmaicić zajęcia (non stop)
Forum dotyczy kursu TIK - prezentacje w chmurze. Jak stworzyć atrakcyjne materiały interaktywne i urozmaicić zajęcia. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Nowe kompetencje Animatora Ortograffiti (non stop)
Forum dotyczy kursu Nowe kompetencje Animatora Ortograffiti. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Myślenie – kompetencja nr 1 XXI wieku. Czym są narzędzia TOC? (non stop)
Forum dotyczy kursu Myślenie – kompetencja nr 1 XXI wieku. Czym są narzędzia TOC? Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Nowe kompetencje Animatora Ortograffiti (III STOPIEŃ) <non stop>
Forum dotyczy kursu Nowe kompetencje Animatora Ortograffiti. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Szydełkowanie - stara moda, czy nowa pasja?
Forum dotyczy kursu Szydełkowanie - stara moda, czy nowa pasja? Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Myśli dobrze narysowane. Zastosowanie myślenia wizualnego w procesie nauczania (non stop)
Forum dotyczy kursu Myśli dobrze narysowane. Zastosowanie myślenia wizualnego w procesie nauczania. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Sojusznicy czy wrogowie - o współpracy z rodzicami (non stop)
Wątek dotyczy kursu Sojusznicy czy wrogowie - o współpracy z rodzicami. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Nauczanie zdalne - wartościowe wsparcie czy konieczność? (non stop)
Forum dotyczy kursu Nauczanie zdalne - wartościowe wsparcie czy konieczność?. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Zrozumieć emocje. Moc bajek terapeutycznych (non stop)
Forum dotyczy kursu Zrozumieć emocje. Moc bajek terapeutycznych. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Mów, czytaj, wygłaszaj... Kurs emisji głosu dla nauczycieli (non stop)
Forum dotyczy kursu Mów, czytaj, wygłaszaj... Kurs emisji głosu dla nauczycieli. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Wszystko zgodnie z prawem, czyli prawo autorskie w praktyce szkolnej (non stop)
Wątek dotyczy kursu Wszystko zgodnie z prawem, czyli prawo autorskie w praktyce szkolnej. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (II stopień) <non stop>
Forum dotyczy kursu Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (II stopień). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Lepszy nauczyciel i lepszy uczeń. Coaching w edukacji II stopnia (non stop)
Forum dotyczy kursu Lepszy nauczyciel i lepszy uczeń. Coaching w edukacji II stopnia. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (I STOPIEŃ) <non stop>
Forum dotyczy kursu Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (I STOPIEŃ). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Zostań Mistrzem Gry! Grywalizacja w edukacji (non stop)
Wątek dotyczy kursu Zostań Mistrzem Gry! Grywalizacja w edukacji. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorów w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Zaprojektuj edukację! Design Thinking w Twojej szkole (non stop)
Forum dotyczy kursu Zaprojektuj edukację! Design Thinking w Twojej szkole. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Kurs wakacyjny – Decoupage. Niebanalnie we wnętrzu
Forum dotyczy kursu Kurs wakacyjny – Decoupage. Niebanalnie we wnętrzu. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia.
W tym miejscu mogą Państwo podzielić się rezultatami swoich prac - zapraszamy!
Egzamin ósmoklasisty z Ortograffiti. Język polski (non stop)
Forum dotyczy kursu Egzamin ósmoklasisty z Ortograffiti. Język polski. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Egzamin ósmoklasisty z Ortograffiti. Matematyka (non stop)
Forum dotyczy kursu Egzamin ósmoklasisty z Ortograffiti. Matematyka. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Wiem, co chcę osiągnąć – lepsze efekty pracy szkoły dzięki ewaluacji wewnętrznej (non stop)
Forum dotyczy kursu Wiem, co chcę osiągnąć – lepsze efekty pracy szkoły dzięki ewaluacji wewnętrznej (non stop). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Blogowanie krok po kroku. Jak tworzyć własną markę w internecie? (non stop)
Forum dotyczy kursu Blogowanie krok po kroku. Jak tworzyć własną markę w internecie? Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Twórczo i motywująco – jak uczyć, sprawiając radość sobie i dzieciom (non stop)
Wątek dotyczy kursu Twórczo i motywująco – jak uczyć, sprawiając radość sobie i dzieciom. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Słucham, rozmawiam, motywuję – czyli o skutecznej komunikacji z uczniami (non stop)
Wątek dotyczy kursu Słucham, rozmawiam, motywuję – czyli o skutecznej komunikacji z uczniami. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Profesjonalny warsztat Animatora Ortograffiti (II STOPIEŃ) <non stop>
Forum dotyczy kursu Profesjonalny warsztat Animatora Ortograffiti. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w edukacji wczesnoszkolnej (non stop)
Forum dotyczy kursu Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w edukacji wczesnoszkolnej. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Dziecko z zespołem Aspergera w klasie. Niezbędnik nauczyciela (non stop)
Wątek dotyczy kursu Dziecko z zespołem Aspergera w klasie. Niezbędnik nauczyciela. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w szkole podstawowej w praktycznych zastosowaniach (non stop)
Wątek dotyczy kursu Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w szkole podstawowej w praktycznych zastosowaniach. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem
Tutaj znajdą Państwo pytania, wątki dotyczące przebiegu kursu, terminów minitestów itp.
Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w praktycznych zastosowaniach
Wątek dotyczy kursu Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w szkole podstawowej (CZWARTA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Smartfon w rękach ucznia i nauczyciela
Forum dotyczy kursu Smartfon w rękach ucznia i nauczyciela. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Blogowanie krok po kroku. Jak tworzyć własną markę w internecie?
Forum dotyczy kursu Blogowanie krok po kroku. Jak tworzyć własną markę w internecie? Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (II stopień)
Forum dotyczy kursu Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (II stopień). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Koncentracja – jak o nią zadbać? Praktyczny poradnik dla nauczyciela
Forum dotyczy kursu Koncentracja – jak o nią zadbać? Praktyczny poradnik dla nauczyciela Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Wszystko zgodnie z prawem, czyli prawo autorskie w praktyce szkolnej (TRZECIA EDYCJA)
Wątek dotyczy kursu Wszystko zgodnie z prawem, czyli prawo autorskie w praktyce szkolnej (TRZECIA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole
Forum dotyczy kursu Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Substancje psychoaktywne wśród młodzieży: zapobieganie, rozpoznawanie, pomoc
Forum dotyczy kursu Substancje psychoaktywne wśród młodzieży: zapobieganie, rozpoznawanie, pomoc (DRUGA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Sam na sam z obowiązkami szkolnymi, czyli jak pomóc czwartoklasiście unieść szkolny plecak
Forum dotyczy kursu Sam na sam z obowiązkami szkolnymi, czyli jak pomóc czwartoklasiście unieść szkolny plecak (DRUGA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Jak oswoić konflikty w klasie - praktyczny poradnik dla nauczyciela
Forum dotyczy kursu Jak oswoić konflikty w klasie - praktyczny poradnik dla nauczyciela. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Czytanie ze zrozumieniem jako niezbędna umiejętność w procesie uczenia się ucznia w starszym wieku szkolnym nie tylko na języku polskim
Forum dotyczy kursu Czytanie ze zrozumieniem jako niezbędna umiejętność w procesie uczenia się ucznia w starszym wieku szkolnym nie tylko na języku polskim (DRUGA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Public relations. Praktyka działania (DRUGA EDYCJA)
Forum dotyczy kursu Public relations. Praktyka działania (Druga Edycja). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Narzędzia TOC na języku polskim – odkrywamy tajemnice rozprawki (DRUGA EDYCJA)
Forum dotyczy kursu Narzędzia TOC na języku polskim – odkrywamy tajemnice rozprawki (DRUGA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Egzamin ósmoklasisty z Ortograffiti. Język polski
Forum dotyczy kursu Egzamin ósmoklasisty z Ortograffiti (TRZECIA EDYCJA). Język polski. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Egzamin ósmoklasisty z Ortograffiti. Matematyka
Forum dotyczy kursu Egzamin ósmoklasisty z Ortograffiti. Matematyka (TRZECIA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Metody aktywizujące na lekcjach matematyki w klasach IV–VIII w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty
Forum dotyczy kursu Metody aktywizujące na lekcjach matematyki w klasach IV–VIII w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Jak działać ręka w rękę z rodzicem? Budowanie koalicji z rodzicami nie tylko podczas zebrań (TRZECIA EDYCJA)
Forum dotyczy kursu Jak działać ręka w rękę z rodzicem - budowanie koalicji z rodzicami nie tylko podczas zebrań (TRZECIA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu I STOPIEŃ
Wątek dotyczy kursu Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu I STOPIEŃ. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Panuję nad wszystkim! Efektywna organizacja pracy własnej nauczyciela
Forum dotyczy kursu Panuję nad wszystkim! Efektywna organizacja pracy własnej nauczyciela. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
Zaprojektuj edukację! Design Thinking w Twojej szkole
Forum dotyczy kursu Zaprojektuj edukację! Design Thinking w Twojej szkole . Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem .
Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (I STOPIEŃ) - DRUGA EDYCJA
Wątek dotyczy kursu Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.