Forum ![Forum Akademii Ortograffiti](/extension/ezwebin/design/ezwebin/images/rss-icon.gif)
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/emocje-sprzymierzency-czy-wrogowie-w-pracy-nauczyciela-non-stop/17140630-2-pol-PL/Emocje-sprzymierzency-czy-wrogowie-w-pracy-nauczyciela-non-stop_173_150.jpg)
Emocje – sprzymierzeńcy czy wrogowie w pracy nauczyciela? (non stop)
Forum dotyczy kursu Emocje - sprzymierzeńcy czy wrogowie w pracy nauczyciela? Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/trener-metody-ortograffiti.-praca-z-uczniem-z-trudnosciami-w-uczeniu-sie-matematyki-non-stop/17142072-2-pol-PL/Trener-Metody-Ortograffiti.-Praca-z-uczniem-z-trudnosciami-w-uczeniu-sie-matematyki-non-stop_173_150.jpg)
Trener Metody Ortograffiti. Praca z uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki (non stop)
Forum dotyczy kursu Trener Metody Ortograffiti. Praca z uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/panuje-nad-wszystkim!-efektywna-organizacja-pracy-wlasnej-nauczyciela-non-stop/17145352-2-pol-PL/Panuje-nad-wszystkim!-Efektywna-organizacja-pracy-wlasnej-nauczyciela-non-stop_173_150.jpg)
Panuję nad wszystkim! Efektywna organizacja pracy własnej nauczyciela (non stop)
Forum dotyczy kursu Panuję nad wszystkim! Efektywna organizacja pracy własnej nauczyciela. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/wyzwanie-w-klasie-nie-taka-prosta-praca-z-uczniem-zdolnym-non-stop/16929610-1-pol-PL/Wyzwanie-w-klasie-nie-taka-prosta-praca-z-uczniem-zdolnym-non-stop_173_150.jpg)
Wyzwanie w klasie – nie taka prosta praca z uczniem zdolnym (non stop)
Forum dotyczy kursu Wyzwanie w klasie – nie taka prosta praca z uczniem zdolnym. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/tik-prezentacje-w-chmurze.-jak-stworzyc-atrakcyjne-materialy-interaktywne-i-urozmaicic-zajecia-non-stop/17148063-2-pol-PL/TIK-prezentacje-w-chmurze.-Jak-stworzyc-atrakcyjne-materialy-interaktywne-i-urozmaicic-zajecia-non-stop_173_150.jpg)
TIK - prezentacje w chmurze. Jak stworzyć atrakcyjne materiały interaktywne i urozmaicić zajęcia (non stop)
Forum dotyczy kursu TIK - prezentacje w chmurze. Jak stworzyć atrakcyjne materiały interaktywne i urozmaicić zajęcia. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/nowe-kompetencje-animatora-ortograffiti-non-stop/17149852-2-pol-PL/Nowe-kompetencje-Animatora-Ortograffiti-non-stop_173_150.jpg)
Nowe kompetencje Animatora Ortograffiti (non stop)
Forum dotyczy kursu Nowe kompetencje Animatora Ortograffiti. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/myslenie-kompetencja-nr-1-xxi-wieku.-czym-sa-narzedzia-toc-non-stop/17153101-2-pol-PL/Myslenie-kompetencja-nr-1-XXI-wieku.-Czym-sa-narzedzia-TOC-non-stop_173_150.jpg)
Myślenie – kompetencja nr 1 XXI wieku. Czym są narzędzia TOC? (non stop)
Forum dotyczy kursu Myślenie – kompetencja nr 1 XXI wieku. Czym są narzędzia TOC? Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/nowe-kompetencje-animatora-ortograffiti-iii-stopien-non-stop/17083730-1-pol-PL/Nowe-kompetencje-Animatora-Ortograffiti-III-STOPIEN-non-stop_173_150.jpg)
Nowe kompetencje Animatora Ortograffiti (III STOPIEŃ) <non stop>
Forum dotyczy kursu Nowe kompetencje Animatora Ortograffiti. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/szydelkowanie-stara-moda-czy-nowa-pasja2/17051353-1-pol-PL/Szydelkowanie-stara-moda-czy-nowa-pasja_173_150.jpg)
Szydełkowanie - stara moda, czy nowa pasja?
Forum dotyczy kursu Szydełkowanie - stara moda, czy nowa pasja? Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/mysli-dobrze-narysowane.-zastosowanie-myslenia-wizualnego-w-procesie-nauczania-non-stop/16919574-1-pol-PL/Mysli-dobrze-narysowane.-Zastosowanie-myslenia-wizualnego-w-procesie-nauczania-non-stop_173_150.jpg)
Myśli dobrze narysowane. Zastosowanie myślenia wizualnego w procesie nauczania (non stop)
Forum dotyczy kursu Myśli dobrze narysowane. Zastosowanie myślenia wizualnego w procesie nauczania. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/sojusznicy-czy-wrogowie-o-wspolpracy-z-rodzicami-non-stop/17140438-3-pol-PL/Sojusznicy-czy-wrogowie-o-wspolpracy-z-rodzicami-non-stop_173_150.jpg)
Sojusznicy czy wrogowie - o współpracy z rodzicami (non stop)
Wątek dotyczy kursu Sojusznicy czy wrogowie - o współpracy z rodzicami. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/nauczanie-zdalne-wartosciowe-wsparcie-czy-koniecznosc-non-stop/17140937-2-pol-PL/Nauczanie-zdalne-wartosciowe-wsparcie-czy-koniecznosc-non-stop_173_150.jpg)
Nauczanie zdalne - wartościowe wsparcie czy konieczność? (non stop)
Forum dotyczy kursu Nauczanie zdalne - wartościowe wsparcie czy konieczność?. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/zrozumiec-emocje.-moc-bajek-terapeutycznych-non-stop/16762892-1-pol-PL/Zrozumiec-emocje.-Moc-bajek-terapeutycznych-non-stop_173_150.jpg)
Zrozumieć emocje. Moc bajek terapeutycznych (non stop)
Forum dotyczy kursu Zrozumieć emocje. Moc bajek terapeutycznych. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/mow-czytaj-wyglaszaj-kurs-emisji-glosu-dla-nauczycieli-non-stop/17145238-2-pol-PL/Mow-czytaj-wyglaszaj-Kurs-emisji-glosu-dla-nauczycieli-non-stop_173_150.jpg)
Mów, czytaj, wygłaszaj... Kurs emisji głosu dla nauczycieli (non stop)
Forum dotyczy kursu Mów, czytaj, wygłaszaj... Kurs emisji głosu dla nauczycieli. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/wszystko-zgodnie-z-prawem-czyli-prawo-autorskie-w-praktyce-szkolnej-non-stop/17145557-3-pol-PL/Wszystko-zgodnie-z-prawem-czyli-prawo-autorskie-w-praktyce-szkolnej-non-stop_173_150.jpg)
Wszystko zgodnie z prawem, czyli prawo autorskie w praktyce szkolnej (non stop)
Wątek dotyczy kursu Wszystko zgodnie z prawem, czyli prawo autorskie w praktyce szkolnej. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/neuroedukacja-rewolucja-w-nauczaniu-ii-stopien-non-stop/17148114-3-pol-PL/Neuroedukacja-rewolucja-w-nauczaniu-II-stopien-non-stop_173_150.jpg)
Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (II stopień) <non stop>
Forum dotyczy kursu Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (II stopień). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/lepszy-nauczyciel-i-lepszy-uczen.-coaching-w-edukacji-ii-stopnia-non-stop/17150906-3-pol-PL/Lepszy-nauczyciel-i-lepszy-uczen.-Coaching-w-edukacji-II-stopnia-non-stop_173_150.jpg)
Lepszy nauczyciel i lepszy uczeń. Coaching w edukacji II stopnia (non stop)
Forum dotyczy kursu Lepszy nauczyciel i lepszy uczeń. Coaching w edukacji II stopnia. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/animator-ortograffiti.-nowe-standardy-pomocy-psychologiczno-pedagogicznej-w-szkole-i-stopien-non-stop/17142736-4-pol-PL/Animator-Ortograffiti.-Nowe-standardy-pomocy-psychologiczno-pedagogicznej-w-szkole-I-STOPIEN-non-stop_173_150.jpg)
Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (I STOPIEŃ) <non stop>
Forum dotyczy kursu Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (I STOPIEŃ). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/zostan-mistrzem-gry!-grywalizacja-w-edukacji-non-stop/17144693-3-pol-PL/Zostan-Mistrzem-Gry!-Grywalizacja-w-edukacji-non-stop_173_150.jpg)
Zostań Mistrzem Gry! Grywalizacja w edukacji (non stop)
Wątek dotyczy kursu Zostań Mistrzem Gry! Grywalizacja w edukacji. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorów w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/zaprojektuj-edukacje!-design-thinking-w-twojej-szkole-non-stop/17153698-3-pol-PL/Zaprojektuj-edukacje!-Design-Thinking-w-Twojej-szkole-non-stop_173_150.jpg)
Zaprojektuj edukację! Design Thinking w Twojej szkole (non stop)
Forum dotyczy kursu Zaprojektuj edukację! Design Thinking w Twojej szkole. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/kurs-wakacyjny-decoupage.-niebanalnie-we-wnetrzu/17155803-3-pol-PL/Kurs-wakacyjny-Decoupage.-Niebanalnie-we-wnetrzu_173_150.jpg)
Kurs wakacyjny – Decoupage. Niebanalnie we wnętrzu
Forum dotyczy kursu Kurs wakacyjny – Decoupage. Niebanalnie we wnętrzu. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia.
W tym miejscu mogą Państwo podzielić się rezultatami swoich prac - zapraszamy!
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/egzamin-osmoklasisty-z-ortograffiti.-jezyk-polski-non-stop/17175080-3-pol-PL/Egzamin-osmoklasisty-z-Ortograffiti.-Jezyk-polski-non-stop_173_150.jpg)
Egzamin ósmoklasisty z Ortograffiti. Język polski (non stop)
Forum dotyczy kursu Egzamin ósmoklasisty z Ortograffiti. Język polski. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/egzamin-osmoklasisty-z-ortograffiti.-matematyka-non-stop/17175245-3-pol-PL/Egzamin-osmoklasisty-z-Ortograffiti.-Matematyka-non-stop_173_150.jpg)
Egzamin ósmoklasisty z Ortograffiti. Matematyka (non stop)
Forum dotyczy kursu Egzamin ósmoklasisty z Ortograffiti. Matematyka. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/wiem-co-chce-osiagnac-lepsze-efekty-pracy-szkoly-dzieki-ewaluacji-wewnetrznej-non-stop/16887695-4-pol-PL/Wiem-co-chce-osiagnac-lepsze-efekty-pracy-szkoly-dzieki-ewaluacji-wewnetrznej-non-stop_173_150.jpg)
Wiem, co chcę osiągnąć – lepsze efekty pracy szkoły dzięki ewaluacji wewnętrznej (non stop)
Forum dotyczy kursu Wiem, co chcę osiągnąć – lepsze efekty pracy szkoły dzięki ewaluacji wewnętrznej (non stop). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/blogowanie-krok-po-kroku.-jak-tworzyc-wlasna-marke-w-internecie-non-stop/17109560-4-pol-PL/Blogowanie-krok-po-kroku.-Jak-tworzyc-wlasna-marke-w-internecie-non-stop_173_150.jpg)
Blogowanie krok po kroku. Jak tworzyć własną markę w internecie? (non stop)
Forum dotyczy kursu Blogowanie krok po kroku. Jak tworzyć własną markę w internecie? Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/tworczo-i-motywujaco-jak-uczyc-sprawiajac-radosc-sobie-i-dzieciom-non-stop/16582269-3-pol-PL/Tworczo-i-motywujaco-jak-uczyc-sprawiajac-radosc-sobie-i-dzieciom-non-stop_173_150.jpg)
Twórczo i motywująco – jak uczyć, sprawiając radość sobie i dzieciom (non stop)
Wątek dotyczy kursu Twórczo i motywująco – jak uczyć, sprawiając radość sobie i dzieciom. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/slucham-rozmawiam-motywuje-czyli-o-skutecznej-komunikacji-z-uczniami-non-stop/17156055-6-pol-PL/Slucham-rozmawiam-motywuje-czyli-o-skutecznej-komunikacji-z-uczniami-non-stop_173_150.jpg)
Słucham, rozmawiam, motywuję – czyli o skutecznej komunikacji z uczniami (non stop)
Wątek dotyczy kursu Słucham, rozmawiam, motywuję – czyli o skutecznej komunikacji z uczniami. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/profesjonalny-warsztat-animatora-ortograffiti-ii-stopien-non-stop/16988261-2-pol-PL/Profesjonalny-warsztat-Animatora-Ortograffiti-II-STOPIEN-non-stop_173_150.jpg)
Profesjonalny warsztat Animatora Ortograffiti (II STOPIEŃ) <non stop>
Forum dotyczy kursu Profesjonalny warsztat Animatora Ortograffiti. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/czy-ocenianie-moze-byc-ok-ocenianie-ksztaltujace-w-edukacji-wczesnoszkolnej-non-stop/17146491-10-pol-PL/Czy-ocenianie-moze-byc-OK-Ocenianie-ksztaltujace-w-edukacji-wczesnoszkolnej-non-stop_173_150.jpg)
Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w edukacji wczesnoszkolnej (non stop)
Forum dotyczy kursu Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w edukacji wczesnoszkolnej. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/dziecko-z-zespolem-aspergera-w-klasie.-niezbednik-nauczyciela-non-stop/17146359-11-pol-PL/Dziecko-z-zespolem-Aspergera-w-klasie.-Niezbednik-nauczyciela-non-stop_173_150.jpg)
Dziecko z zespołem Aspergera w klasie. Niezbędnik nauczyciela (non stop)
Wątek dotyczy kursu Dziecko z zespołem Aspergera w klasie. Niezbędnik nauczyciela. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/czy-ocenianie-moze-byc-ok-ocenianie-ksztaltujace-w-szkole-podstawowej-w-praktycznych-zastosowaniach-non-stop/17149877-11-pol-PL/Czy-ocenianie-moze-byc-OK-Ocenianie-ksztaltujace-w-szkole-podstawowej-w-praktycznych-zastosowaniach-non-stop_173_150.jpg)
Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w szkole podstawowej w praktycznych zastosowaniach (non stop)
Wątek dotyczy kursu Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w szkole podstawowej w praktycznych zastosowaniach. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/pytania-do-zespolu-kursow-internetowych-z-operonem/613951-5-pol-PL/Pytania-do-zespolu-Kursow-internetowych-z-Operonem_173_150.jpg)
Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem
Tutaj znajdą Państwo pytania, wątki dotyczące przebiegu kursu, terminów minitestów itp.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/czy-ocenianie-moze-byc-ok-ocenianie-ksztaltujace-w-praktycznych-zastosowaniach2/16668434-1-pol-PL/Czy-ocenianie-moze-byc-OK-Ocenianie-ksztaltujace-w-praktycznych-zastosowaniach_173_150.jpg)
Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w praktycznych zastosowaniach
Wątek dotyczy kursu Czy ocenianie może być OK? Ocenianie kształtujące w szkole podstawowej (CZWARTA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/smartfon-w-rekach-ucznia-i-nauczyciela/17002574-1-pol-PL/Smartfon-w-rekach-ucznia-i-nauczyciela_173_150.jpg)
Smartfon w rękach ucznia i nauczyciela
Forum dotyczy kursu Smartfon w rękach ucznia i nauczyciela. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/blogowanie-krok-po-kroku.-jak-tworzyc-wlasna-marke-w-internecie/17058911-1-pol-PL/Blogowanie-krok-po-kroku.-Jak-tworzyc-wlasna-marke-w-internecie_173_150.jpg)
Blogowanie krok po kroku. Jak tworzyć własną markę w internecie?
Forum dotyczy kursu Blogowanie krok po kroku. Jak tworzyć własną markę w internecie? Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/neuroedukacja-rewolucja-w-nauczaniu-ii-stopien/17055408-1-pol-PL/Neuroedukacja-rewolucja-w-nauczaniu-II-stopien_173_150.jpg)
Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (II stopień)
Forum dotyczy kursu Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (II stopień). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/koncentracja-jak-o-nia-zadbac-praktyczny-poradnik-dla-nauczyciela/17065846-1-pol-PL/Koncentracja-jak-o-nia-zadbac-Praktyczny-poradnik-dla-nauczyciela_173_150.jpg)
Koncentracja – jak o nią zadbać? Praktyczny poradnik dla nauczyciela
Forum dotyczy kursu Koncentracja – jak o nią zadbać? Praktyczny poradnik dla nauczyciela Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/wszystko-zgodnie-z-prawem-czyli-prawo-autorskie-w-praktyce-szkolnej-trzecia-edycja/16635403-1-pol-PL/Wszystko-zgodnie-z-prawem-czyli-prawo-autorskie-w-praktyce-szkolnej-TRZECIA-EDYCJA_173_150.jpg)
Wszystko zgodnie z prawem, czyli prawo autorskie w praktyce szkolnej (TRZECIA EDYCJA)
Wątek dotyczy kursu Wszystko zgodnie z prawem, czyli prawo autorskie w praktyce szkolnej (TRZECIA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/animator-ortograffiti.-nowe-standardy-pomocy-psychologiczno-pedagogicznej-w-szkole/16883972-1-pol-PL/Animator-Ortograffiti.-Nowe-standardy-pomocy-psychologiczno-pedagogicznej-w-szkole_173_150.jpg)
Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole
Forum dotyczy kursu Animator Ortograffiti. Nowe standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorki w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/substancje-psychoaktywne-wsrod-mlodziezy-zapobieganie-rozpoznawanie-pomoc/17019586-1-pol-PL/Substancje-psychoaktywne-wsrod-mlodziezy-zapobieganie-rozpoznawanie-pomoc_173_150.jpg)
Substancje psychoaktywne wśród młodzieży: zapobieganie, rozpoznawanie, pomoc
Forum dotyczy kursu Substancje psychoaktywne wśród młodzieży: zapobieganie, rozpoznawanie, pomoc (DRUGA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/sam-na-sam-z-obowiazkami-szkolnymi-czyli-jak-pomoc-czwartoklasiscie-uniesc-szkolny-plecak/16995757-1-pol-PL/Sam-na-sam-z-obowiazkami-szkolnymi-czyli-jak-pomoc-czwartoklasiscie-uniesc-szkolny-plecak_173_150.jpg)
Sam na sam z obowiązkami szkolnymi, czyli jak pomóc czwartoklasiście unieść szkolny plecak
Forum dotyczy kursu Sam na sam z obowiązkami szkolnymi, czyli jak pomóc czwartoklasiście unieść szkolny plecak (DRUGA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/jak-oswoic-konflikty-w-klasie-praktyczny-poradnik-dla-nauczyciela/16985517-1-pol-PL/Jak-oswoic-konflikty-w-klasie-praktyczny-poradnik-dla-nauczyciela_173_150.jpg)
Jak oswoić konflikty w klasie - praktyczny poradnik dla nauczyciela
Forum dotyczy kursu Jak oswoić konflikty w klasie - praktyczny poradnik dla nauczyciela. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/czytanie-ze-zrozumieniem-jako-niezbedna-umiejetnosc-w-procesie-uczenia-sie-ucznia-w-starszym-wieku-szkolnym-nie-tylko-na-jezyku-polskim/16994600-1-pol-PL/Czytanie-ze-zrozumieniem-jako-niezbedna-umiejetnosc-w-procesie-uczenia-sie-ucznia-w-starszym-wieku-szkolnym-nie-tylko-na-jezyku-polskim_173_150.jpg)
Czytanie ze zrozumieniem jako niezbędna umiejętność w procesie uczenia się ucznia w starszym wieku szkolnym nie tylko na języku polskim
Forum dotyczy kursu Czytanie ze zrozumieniem jako niezbędna umiejętność w procesie uczenia się ucznia w starszym wieku szkolnym nie tylko na języku polskim (DRUGA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/public-relations.-praktyka-dzialania-druga-edycja/16995975-1-pol-PL/Public-relations.-Praktyka-dzialania-DRUGA-EDYCJA_173_150.jpg)
Public relations. Praktyka działania (DRUGA EDYCJA)
Forum dotyczy kursu Public relations. Praktyka działania (Druga Edycja). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/narzedzia-toc-na-jezyku-polskim-odkrywamy-tajemnice-rozprawki-druga-edycja/16992748-1-pol-PL/Narzedzia-TOC-na-jezyku-polskim-odkrywamy-tajemnice-rozprawki-DRUGA-EDYCJA_173_150.jpg)
Narzędzia TOC na języku polskim – odkrywamy tajemnice rozprawki (DRUGA EDYCJA)
Forum dotyczy kursu Narzędzia TOC na języku polskim – odkrywamy tajemnice rozprawki (DRUGA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/egzamin-osmoklasisty-z-ortograffiti.-jezyk-polski/16951037-1-pol-PL/Egzamin-osmoklasisty-z-Ortograffiti.-Jezyk-polski_173_150.jpg)
Egzamin ósmoklasisty z Ortograffiti. Język polski
Forum dotyczy kursu Egzamin ósmoklasisty z Ortograffiti (TRZECIA EDYCJA). Język polski. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/egzamin-osmoklasisty-z-ortograffiti.-matematyka/16974985-1-pol-PL/Egzamin-osmoklasisty-z-Ortograffiti.-Matematyka_173_150.jpg)
Egzamin ósmoklasisty z Ortograffiti. Matematyka
Forum dotyczy kursu Egzamin ósmoklasisty z Ortograffiti. Matematyka (TRZECIA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/metody-aktywizujace-na-lekcjach-matematyki-w-klasach-iv-viii-w-przygotowaniach-do-egzaminu-osmoklasisty/16907692-1-pol-PL/Metody-aktywizujace-na-lekcjach-matematyki-w-klasach-IV-VIII-w-przygotowaniach-do-egzaminu-osmoklasisty_173_150.jpg)
Metody aktywizujące na lekcjach matematyki w klasach IV–VIII w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty
Forum dotyczy kursu Metody aktywizujące na lekcjach matematyki w klasach IV–VIII w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/jak-dzialac-reka-w-reke-z-rodzicem-budowanie-koalicji-z-rodzicami-nie-tylko-podczas-zebran-trzecia-edycja/16803284-1-pol-PL/Jak-dzialac-reka-w-reke-z-rodzicem-Budowanie-koalicji-z-rodzicami-nie-tylko-podczas-zebran-TRZECIA-EDYCJA_173_150.jpg)
Jak działać ręka w rękę z rodzicem? Budowanie koalicji z rodzicami nie tylko podczas zebrań (TRZECIA EDYCJA)
Forum dotyczy kursu Jak działać ręka w rękę z rodzicem - budowanie koalicji z rodzicami nie tylko podczas zebrań (TRZECIA EDYCJA). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/neuroedukacja-rewolucja-w-nauczaniu-i-stopien/16717911-1-pol-PL/Neuroedukacja-rewolucja-w-nauczaniu-I-STOPIEN_173_150.jpg)
Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu I STOPIEŃ
Wątek dotyczy kursu Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu I STOPIEŃ. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/panuje-nad-wszystkim!-efektywna-organizacja-pracy-wlasnej-nauczyciela/16789400-1-pol-PL/Panuje-nad-wszystkim!-Efektywna-organizacja-pracy-wlasnej-nauczyciela_173_150.jpg)
Panuję nad wszystkim! Efektywna organizacja pracy własnej nauczyciela
Forum dotyczy kursu Panuję nad wszystkim! Efektywna organizacja pracy własnej nauczyciela. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/zaprojektuj-edukacje!-design-thinking-w-twojej-szkole/16750015-1-pol-PL/Zaprojektuj-edukacje!-Design-Thinking-w-Twojej-szkole_173_150.jpg)
Zaprojektuj edukację! Design Thinking w Twojej szkole
Forum dotyczy kursu Zaprojektuj edukację! Design Thinking w Twojej szkole . Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem .
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/neuroedukacja-rewolucja-w-nauczaniu-i-stopien-druga-edycja/16427822-5-pol-PL/Neuroedukacja-rewolucja-w-nauczaniu-I-STOPIEN-DRUGA-EDYCJA_173_150.jpg)
Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (I STOPIEŃ) - DRUGA EDYCJA
Wątek dotyczy kursu Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu. Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autorkę w materiałach kursowych.
Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.