Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (II stopień) <non stop>
Forum dotyczy kursu Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu (II stopień). Zapraszamy do dzielenia się uwagami na temat tego szkolenia. W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora w materiałach kursowych. Pytania dotyczące problemów technicznych i przebiegu kursu prosimy zamieszczać w wątku Pytania do zespołu Kursów internetowych z Operonem.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/neuroedukacja-rewolucja-w-nauczaniu-ii-stopien-non-stop/modul-5.-przestrzen-w-szkole/17148464-1-pol-PL/Modul-5.-Przestrzen-w-szkole_173_150.jpg)
Moduł 5. Przestrzeń w szkole
W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora kursu w Module 5.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/neuroedukacja-rewolucja-w-nauczaniu-ii-stopien-non-stop/modul-4.-tutoring-mentoring-coaching-narzedzia-wspierania-rozwoju-ucznia/17148415-1-pol-PL/Modul-4.-Tutoring-mentoring-coaching-narzedzia-wspierania-rozwoju-ucznia_173_150.jpg)
Moduł 4. Tutoring, mentoring, coaching – narzędzia wspierania rozwoju ucznia
W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora kursu w Module 4.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/neuroedukacja-rewolucja-w-nauczaniu-ii-stopien-non-stop/modul-3.-proces-uczenia-sie/17148340-1-pol-PL/Modul-3.-Proces-uczenia-sie_173_150.jpg)
Moduł 3. Proces uczenia się
W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora kursu w Module 3.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/neuroedukacja-rewolucja-w-nauczaniu-ii-stopien-non-stop/modul-2.-rozne-oblicza-bezpieczenstwa-w-szkole/17148148-1-pol-PL/Modul-2.-Rozne-oblicza-bezpieczenstwa-w-szkole_173_150.jpg)
Moduł 2. Różne oblicza bezpieczeństwa w szkole
W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora kursu w Module 2.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/forum/neuroedukacja-rewolucja-w-nauczaniu-ii-stopien-non-stop/modul-1.-refleksyjny-praktyk-czyli-jak-uchwycic-obraz-calosci/17148129-1-pol-PL/Modul-1.-Refleksyjny-praktyk-czyli-jak-uchwycic-obraz-calosci_173_150.jpg)
Moduł 1. Refleksyjny praktyk, czyli jak uchwycić obraz całości
W tym miejscu można zamieszczać odpowiedzi na pytania zadane przez autora kursu w Module 1.